zondag 18 november 2007

Roisin

Vandaag is Roisin voor het eerst mee geweest naar het grote park. Het was nog wel een beetje oppassen met die grote Killian die altijd door het dolle heen is op de grote grasvelden. Roisin heeft echt een heel leuk karakter dus bleef ze niet lekker dichtbij ons maar ging meteen in snelle draf op pad om alles te verkennen. Tony en ik hebben een behoorlijk rauw keeltje van het roepen:) Het was niet haar bedoeling zozeer om weg te lopen maar jeetje wat een lol om achter iedere struik te kijken wat zich daar nu weer bevindt.

Toen moest ze ook nog even netjes staan voor op de foto en keurig meelopen aan het showriempje. Alles bij elkaar was het een hoop lol, zowel voor ons als voor de honden.


Tony heeft beide Ieren een trainingslesje gegeven, Ohla was druk bezig om van hot naar her te rennen om te zien of hij de overige honden in het park kon domineren en ikzelf heb mijn best gedaan om wat plaatjes te schieten van het geheel.






Als afsluiting even nog een gezellige foto.

Volgende keer meer over Roisin & vrienden uit de grote stad.

Henny & Tony

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

Ik lees een mooi blog over jullie woefjes. Ik ben op zoek naar eerlijke en directe info over een fokker uit Kamperveen. (Ik hoor minder positieve dingen over deze fokker)Kunnen/willen jullie daar wat over vertellen als jullie deze fokker kennen?

Met vriendelijk groet,

Katja Stijnis

Amritas zei

Hallo Katja,

Het is niet onze bedoeling om over andere fokkers te praten of te oordelen. Misschien is het verstandig dat je deze informatie weghaalt bij de Ierdie (Ned.Ver.voor de Ierse Wolfshond) of bij de SIW Stichting de Ierse Wolfshond)

Vriendelijke groet,

Jose

Anoniem zei

Wat een leuke foto's!! Ze heeft het daar wel naar dr zin volgens mij! Geniet er maar lekker van!

Groetjes
Diana