zondag 25 november 2007

winnershow



Vandaag was de Winnershow in Amsterdam.

Daar ik zelf niet kon omdat Xenia haar pupjes verwacht,werden Femme fatale Fionnmae en Erin's Eyecatcher door Berno Bekebrede voorgebracht.

Hun resultaat, Femke werdt 2u en Res.CAC en Res, Cacib in de kampioensklas en Erin werdt 2 U in de openklas.

na dat vrienden mij vertelden dat er een aantal mooie honden waren, ben ik erg tevreden, vooral omdat Erin zich abseluut niet gemakkelijk laat voorbrengen, nu heeft Henny v.d. Berg prachtige fotos gemaakt van de 2 dames, die wilde ik toch nog even laten zien.

wel is Eraser of First Aveneu de vader van Roisen Beste van het ras geworden, langs deze weg wens ik Regine en Gary mijn hartelijke gelukwensen.

Ondertussen heeft Xenia zo iets van, je wacht maar lekker, en eet nog als een dijker.volgend nieuws zal toch haar bevalling worden.

Geen opmerkingen: